000 -CABECEIRA |
Campo de control de longitud fija |
01546nam a2200229 i 4500 |
INFORMACIÓN XERAL |
Códigos de información de lonxitude fixa |
250314s2007 sp ||||f |||| ||| ||spa d |
DEPÓSITO LEGAL |
Número de copyright ou de depósito legal |
M.43.641-2007 |
ISBN |
ISBN |
9788436821383 |
CDU |
CDU |
15 |
PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA |
Nome de persoa |
Trianes, Mª Victoria; Muñoz Ángela Mª; Jiménez, Manuel |
-- |
262210 |
Termo indicativo de función |
autor/a |
TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
Las relaciones sociales en la infancia y en la adolescencia y sus problemas |
MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Las relaciones sociales en la infancia y en la adolescencia y sus problemas |
Autores |
/ Mª Victoria Trianes, Ángela Mª Muñoz, Manuel Jiménez |
EDICIÓN |
Edición |
1ª ed. |
PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN |
Lugar de publicación |
Madrid |
Editorial |
: Ediciones Pirámide |
Data de publicación |
, 2007 |
DESCRICIÓN FÍSICA |
Extensión |
296 p. |
Outras características físicas |
:Tapa blanda |
Dimensións |
; 23 cmx 15,7 cm |
NOTA XERAL |
Nota xeral |
Esta obra define, explica e describe as relacións sociais coa infancia e a adolescencia entendidas como a amplia área que se ocupa de investigar e intervir no desenvolvemento das relacións interpersoais. |
NOTA DE CONTIDO |
Nota de contido |
Este libro trata temas como a amizade, a solución de conflitos, o diálogo, a negociación, a expresión da nosa opinión, a adopción doutro punto de vista e outras habilidades que compoñen a competencia social dunha persoa. |
RESUMO |
Resumo |
A sociedade espera que os nenos e adolescentes reciban unha educación que lles permita ser cidadáns responsables e que evite a violencia , o egoísmo, o racismo e outras lacras sociais. Estos problemas poden previrse mediante a potenciación de habilidades para as relacións sociais. |
DESTINATARIOS |
Nota de audiencia |
Adultos/as |
MATERIA--TERMO DE MATERIA |
Termo de materia |
Psicoloxía |
-- |
262211 |
Subdivisión xeral |
Relacións sociais |
-- |
Competencia social |
REFERENCIA ILS ANTERIOR |
-- |
2 |